torsdag 12 februari 2009

Himmelska Hundar - Redux


Jag hoppas att ingen missade att TV3:s Design Simon och Tomas har varit och gjort om Himmelska Hundar! Vi var där strax innan jul på nyöppningsmingelparty och resultatet blev helt okej. Fast jag tycker att tjejerna har gjort ett dunderjobb med att slutpiffa lokalen på egen hand.

Jag älskar råttan med händerna i luften.

Ny meny på nya menytavlor pryder bland annat väggarna bakom den flyttade disken. Som tur är finns fortfarande min personliga favorit Linssoppa kvar. Något som inte finns kvar är de målade dekorationsbenen Simon och Tomas satt upp även på hyllorna. Varför, kanske ni undrar? Tja Smilla tyckte de var jättegoda och åt upp dem helt enkelt...

Himmelska Hundar är ett måste för mig och mina vänner med hund med närheten till Gärdet. Vill man veta mer om vad som händer på Kafét kan man följa deras egen blogg En dag på Himmelska Hundar.

/C

Inga kommentarer: