lördag 30 augusti 2008

Svamptider!


Nu när hösten är här har vi varit i svampskogen och plockat vår favoritsvamp! Denna svamp består av en fot i gräddkola som doppats i vit choklad. Hatten är frasig knäck som doppats i mörk ljuvlig choklad, en helt oslagbar smakkombination.

Dessa svampar kommer att serveras till kaffet i kväll och jag vet redan nu att det kommer att smaka underbart!

Normalt så brukar jag inte avslöja mina svampmarker men jag skall göra ett undantag. Svamparna kommer från Waxholms chokladbutik.


/C

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh, jag älskar de små svamparna. De har dem på systrarna Kanold här i Göteborg. Dyrt, men farligt gott.

Tycker att du ska besöka Bönor & Bakat inne i stan oxå. De har en jättegod mozzarellamacka och en hallonpaj man drömmer om. =D

Fröken S sa...

Smaskiga värre... Fast 10 kr st är inte så att man trillar av stolen dyrt i alla fall ;-) Bönor och bakat... skall undersökas /C

Anonym sa...

Take me! Take me! Jag vill också plocka svamp!!!